poniedziałek, 17 stycznia 2011

Barbara się chwali

Znowu się jakieś choróbsko do mnie przymierza i mogę albo narzekać, albo to olać i... się pochwalić. Głównie dlatego, że właśnie przejrzałam drugi numer magazynu "Zrównoważony rozwój. Zastosowania" a w nim - moje zdjęcia z ubiegłorocznego kursu:) A na jednym nawet jestem ja (ta najmniejsza:) Poza tym moje zdjęcia zdobią całą stronę Fundacji Sendzimira.
A moje pierwsze sprzedane zdjęcia dotyczą Holandii i zdobią nowy portal dla Polaków pracujących w ojczyźnie wiatraków (miałam pisać tulipanów, ale przecież tulipany pochodzą z Turcji!).
A co do portalu to gorąco polecam artykuły:) Bardzo ciekawe, szczególnie ten o Amsterdamie, zakupach i podróżowaniu w Holandii, zakupie roweru czy szukaniu mieszkania:) Nie chwaląc się powiem, że to moje ostatnie dzieło - rozszerzenie moich przygód tutejszych i sposób dorobienia do praktyki.
Moje inne autorskie teksty w sieci to przede wszystkim artykuły na portalu CSRinfo.org: "Volvic wspiera Afrykę – kampania 1l = 10l", "Posadźmy razem milion drzew", "Click-to-donate po polsku", "O odpowiedzialnym biznesie i etyce - rozmowa z prof. Janiną Filek" oraz brukselski debiut w: Bliżej Brukseli nr 3: "Od odpowiedzialnej Małopolski do Społecznie Odpowiedzialnych Regionów".
A dla angielskojęzycznych polecam magisterkę i temat marketingu społecznie zaangażowanego.

Zaznaczam, że nikt mi za promocję nie płaci (czekam na propozycję:P). Jedynie wrodzona skromność każe mi się podzielić moją twórczością. A zapomniałabym, że przecież byłam redaktorem gospodarczym we Wrotach Małopolski i tam się natworzyłam i naprodukowałam zdjęć, ale odkąd odeszłam i w końcu przeszli na sharepoint'a raczej się nic nie znajdzie już poza archiwum chyba:( Teraz w pracy piszę jeden raport po projekcie. Idzie mi jak krew z nosa, bo kiedy ja ostatnio jakieś analizy po angielsku robiłam??? I do tego poziom ankiet jest żenujący, a w projekcie nie brałam udziału, więc w końcu jakieś wyzwanie!!! :)

1 komentarz:

  1. My z mężem postanowiliśmy wyjechać do tego pięknego kraju :
    (Najlepsza wyszukiwarka ofert pracy).
    Tutaj znalazłam ofertę dla Pary !!

    OdpowiedzUsuń