czwartek, 25 listopada 2010

Barbara i holenderski CRM

Wiecie, że kupując wino można pomóc młodzieży z plemienia Mapuch ukończyć studia,
kupując podpaski - kobietom w Nigerii, płyn do płukania - kobietom chorym na raka piersi, a wodę mineralną - potrzebującym w Afryce??? Ta ostania kampania wzorowana jest pewnie na Volvic i 1l=10l albo kampanii naszej rodzimej Cisowianki Studnie dla Sudanu.
To wszystko to nic innego jak przykłady Marketingu Społecznie Zaangażowanego (Cause Related Marketing). To mój konik:) Na pewno jeszcze o tym szerzej napiszę, bo dziś już usypiam!!!

Zainteresowanych tematyką odsyłam do moich pozostałych tekstów poświęconych zagadnieniu CRM:
http://www.csrinfo.org/pl/wiadomosci/artykuly/921-polska-praktyka-crm
http://www.csrinfo.org/pl/wiedza/case-study/1065-volvic-wspiera-afryke-kampania-1l-10l
http://www.kampaniespoleczne.pl/wiedza_literatura,2416,cause_related_marketing_jako_narzedzie_wzmacniajace_pozytywny_wizerunek_firmy

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz