środa, 3 listopada 2010

Barbara się zakochuje

To była miłość od pierwszego wejrzenia!!! A właśnie udało mi się znaleźć w necie nazwę budynku i nazwisko projektanta tego cuda. „The Rock” Erick’a van Egeraat’a.


Wymyśliłam sobie, że chciałabym tam pracować i teraz mam dylemat, bo… to firma prawnicza tam stacjonuje. De Brauw Blakstone Westbroek. Więc albo czeka mnie sprzątanie tego cudnego (ekologicznego!) obiektu albo studia prawnicze:P No ale lepiej podziwiać to cudo z zewnątrz, więc porozglądam się jakie firmy mają siedziby w okolicy:)

Przy okazji trafiłam na mnóstwo ciekawych budowli w Amsterdamie, więc w weekend czeka mnie wycieczka szlakiem nowoczesnych budowli. A jedna z fajniejszych jest rzut beretem ode mnie:)

2 komentarze:

  1. i Parlament Szkocki... Przyjedź to się przekonasz. Na razie są ex aequo na pierwszym:)

    OdpowiedzUsuń